Pētniecība un sadarbība ar 13 500 pacientiem palīdz Eiropā radīt un paplašināt uz pacientiem orientēto vietni "Life Effects"
Ar lepnumu varam paziņot par "Life Effects" Eiropas versijas atklāšanu. Šī tīmekļa vietne ir uz pacientiem orientēta, un tajā atrodamo saturu radījuši pacienti un pārbaudījuši eksperti Eiropas Multiplās sklerozes ārstēšanas un pētniecības komitejas (ECTRIMS) kongresā Berlīnē.
Šī tiešsaistes satura iniciatīva tika radīta pēc plaša pētījuma, kas aptvēra 13 500 pacientus visā pasaulē, un nu darbību sāk arī vietnes Eiropas versija. Pētījumu rezultāti liecina, ka pastāv pieprasījums pēc ticamas un drošas informācijas par veselību, ar kuru varētu apmainīties slimnieki, jo īpaši tie, kuri slimo ar hroniskām slimībām, tostarp multiplo sklerozi (MS). 01
Vietnes "Life Effects" saturs tapis sadarbībā ar pacientiem, un to veido raksti, videomateriāli un aplādes (podcasts), kas sniedz informāciju, ieskatu un iedvesmu cilvēkiem, kuriem ir viena vai vairākas hroniskas slimības, tostarp arī MS, pievēršot īpašu uzmanību tam, kā šī slimība pacientu ietekmē ikdienā. Vietne "Life Effects" tapusi, nepārtraukti sadarbojoties ar pacientu pamatgrupu, kas sniedz tiešu ieguldījumu, ko pēc tam pārbauda eksperti, tā nodrošinot nepastarpinātu un uzticamu skatījumu uz to, kā tas ir – sadzīvot ar hronisku slimību. Šie pacienti un "Life Effects" kopā vēsta patiesus stāstus, piedāvā uz pacientiem orientētu pieeju, aplūkojot jaunākos domāšanas virzienus, kā arī sniedz praktiskus ieteikumus un padomus, lai dzīvi padarītu nedaudz vieglāku.
MS paciente Īfa Kirvana (Aoife Kirwan), kura dzīvo Īrijā, sacīja: „Jebkura jauna iespēja MS pacientiem paust savu viedokli rada patīkamu satraukumu. "Life Effects" tapa sadarbībā ar cilvēkiem, kuriem ir hroniskas slimības, tostarp arī MS, kas nozīmē, ka mēs to sev esam radījuši paši. Tā cilvēkiem ar hroniskām slimībām sniedz iespēju dalīties ar saviem stāstiem, pārdomām un viedokļiem, vienlaikus apzinoties, ka informāciju pārbauda eksperti. Tā kā mēs dzīvojam laikmetā, kuru raksturo viegli pieejama informācijas pārbagātība, uzticami dati, kurus sniedz cilvēki ar tādu pašu slimību, pacientiem ir nenovērtējami. Būdama cilvēks, kam ir MS, es ārkārtīgi priecājos, redzot šādu sadarbību starp savu kopienu un mediķu aprindām, kuras rezultātā tapis jauns resurss, kas apvieno dzīvē iegūtu pieredzi ar zinātniskiem faktiem.”
Teva Europe viceprezidents medicīnas jautājumos, sacīja: „"Life Effects" ir resurss, kas tapis, lai apmierinātu vajadzību pēc uzticamas informācijas par veselību tiešsaistē, jo īpaši pacientiem, kuriem ir hroniska slimība, ietverot informāciju, ko patiesi nozīmē sadzīvot ar šādām slimībām un nepastarpināti iegūstot informāciju no uzticamiem avotiem – pašiem pacientiem. Radot saturu, kas papildina pacientu sadarbību ar veselības aprūpes speciālistiem un rada pirmo pieturas punktu, meklējot informāciju par diagnozi un ārstēšanas iespējām, mēs ik dienas piedāvājam dziļāku ieskatu šajās slimībās. "Life Effects" būtība ir pašu pacientu radīts saturs, ko pārrauga eksperti, tā nodrošinot uzticamu resursu, uz kuru var paļauties.”
Vietnes "Life Effects" Eiropas versijas radīšana iezīmē tās paplašināšanos ārpus ASV, un tagad tajā ir iekļauts arī saturs, kas attiecas uz MS; to atspoguļo arī izvēle paziņot par vietnes atklāšanu ECTRIMS. Tīmekļa vietne piedāvā arī saturu par tādām slimībām kā astma, depresija un migrēna.
"Life Effects" komanda sadarbojas ar Healthline – visstraujāk augošo veselības informācijas vietni patērētājiem – un Panoply, maksas aplādes tīklu, kas ir daļa no The Slate Group. Healthline un Panoply palīdz uzņēmumam Teva apvienot pacienta autentisko vēstījumu un uzticamo skatījumu ar profesionāla žurnālista strikti redakcionālo toni.
Uzņēmuma Teva Kanālu stratēģijas un digitālā satura viceprezidents Aruns Mahtani (Arun Mahtani) sacīja: „„Life Effects” ir platforma pacientiem, lai viņi varētu sniegt atbalstu un padomus citiem cilvēkiem, kuriem ir hroniskas slimības. Uzņēmumā Teva mēs esam apņēmušies uzlabot pacientu iespējas, un „Life Effects” ir šīs filozofijas iemiesojums – pacienti tiek uzklausīti nepastarpināti, saņemot ekspertu atbalstu. Šis saturs ikvienam cilvēkam ir personisks un nozīmīgs, un mūs patiesi aizkustina šīs sadarbības radītais iespaids, kas sekmē lielāku izpratni par izaicinājumiem ārpus ārstēšanas, ar kuriem pacientiem nākas saskarties.”
Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (Ņujorkas fondu biržā (NYSE)un Telavivas fondu biržā (TASE): TEVA) ir pasaules līderis patentbrīvo medikamentu jomā, kas atsevišķās sfērās, tostarp CNS, sāpju un elpceļu ārstēšanā, piedāvā inovatīvus ārstniecības līdzekļus. Lai reaģētu uz neapmierinātām pacientu vajadzībām, mēs nodrošinām augstas kvalitātes produktus un medikamentus gandrīz katrā terapijas jomā. Mums ir nostiprinātas pozīcijas patentbrīvo, specializēto, bezrecepšu medikamentu un API ražošanā, un mēs tālāk attīstām uzņēmumu ar vairāk nekā gadsimtu senu vēsturi, kuram ir integrēta pētniecības un izstrādes funkcija, stipra darbības bāze un globāla infrastruktūra un mērogs. Mēs cenšamies nodrošināt, lai mūsu rīcība būtu sociāli atbildīga un videi draudzīga. Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Izraēlā, tā ražotnes un pētniecības iestādes ir visā pasaulē, un mēs nodarbinām 45 000 speciālistu, kuri apņēmušies uzlabot dzīvi miljoniem pacientu. Uzziniet vairāk vietnē www.tevapharm.com.
Edelman Intelligence 2018. Teva Brand Research